Årets första längre tur på G!

.


Slussen, Orust, Sverige 26/1-2013

Vinter i Skandinavien är allt bra vackert!! Från gråa disiga dagar till snö, is och solsken... Både Norge och Sverige visar upp sig med en härlig variation och stämningsfulla vyer.




.
Det är redan slutet av januari, en månad som bjudit på en hel del arbete bakom skrivbordsdisken, men också fina turer i snö och vildmark. Att komma sig ut på tur är viktigt för både själ och inspiration!

Från det tysta snölandskapet börjar det nu bli dags för mig att byta omgivning, årets första längre tur är därmed i startgroparna... :)




.
Nu återstår bara en liten flygtur, via Finland och Japan, innan jag slutligen är på plats på andra sidan av vår underbara planet.

Vilka upplevelser som väntar där är ännu ovisst, men med kameror, UW-hus och sovsäck i bagaget glädjer jag mig starkt till mitt kommande äventyr!! :)

Med andra ord blir det bilder från Södra Stilla Havet och Nya Kaledonien i nästa inlägg... ;)











.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar