Härliga Hösten

.

Orust, Sverige 27/10-2013

Efter fem månader på segelbåten i både Medelhavet och Atlanten känns det riktigt mysigt att vara tillbaks till den så rofyllda svenska naturen och jag passar på att njuta av att bara vara här och nu.

Stillheten och tystnaden är enorm, inte en mänsklig själ på många timmar, men jag är långt ifrån ensam då både små som stora skogsinnevånare vaksamt följer mina rörelser där jag går i skogen.




.
Oktober visade sig bjuda på en otroligt vacker och färgrik höst och jag finner mig i en ständig fascination över den vackra omgivningen.

Dagar som dessa är som gjorda för kajakturer och innan jag vet ordet av har jag redan varit ute och paddlat i många, många timmar.
Än en gång står tid och rum stilla...




.
Det är minst sagt härligt att vara tillbaka i Sverige igen, men vistelsen här kommer inte bli alltför lång då det snart väntas fler blöta äventyr.

.... :) ....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar