Turen går vidare till södra Madagaskar

.

Montreal, Quebec, Kanada 13/11-2014

Resväskorna packas nu än en gång och inom ett dygn kommer vi att finna oss själva uppe bland molnen igen.

Nya äventyr på avlägsna platser väntar vilken i sin tur innebär att jag troligen kommer att ha lite dåligt med internetmöjligheter dom närmaste två månaderna framöver...




Från Montreal tar vi snart vingarna över Atlanten för att, efter mellanlandning i Paris, styra kursen vidare rätt söderut till en för mig helt ny plats...

Den 14 november börjar den långa flygresan och först den 17 november beräknar vi vara framme på vår nya destination, Lavanono i södra Madagaskar...

... men innan det är dags att lämna ett allt mer vintrigt Kanada vill jag först dela med mig av några bilder från ett stämningsfullt Montreal :-)

Mer från mig när internetmöjligheterna tillåter!! ..... :-) .....









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar