PADI AmbassaDiver

.
Sverige, 11 juli 2016

För den oändliga kärleken till havet och dess otaliga fascinerande invånare, för den starka ivern att dela min gränslösa passion...

I hopp om att inspirera och sprida intresse och medvetenhet för det marina livet till ännu fler...

... är jag nu glad över att kunna meddela att jag är en av PADI's AmbassaDivers!




PADI: Professional Association of Diving Instructors®  är världens största utbildningsorganisation för sportdykare: www.padi.com

Detta nya PADI AmbassaDiver koncept är ett bra initiativ för att sprida nyfikenhet och respekt, för den unika värld som gömmer sig under ytan, till en ännu bredare publik.

Dykning är en livsförändrande upplevelse, som jag älskar att dela med andra. Detta genom både film och fotografi, men också som angelägen Divemaster och guide, då jag entusiastiskt gärna inspirerar fler att, med nyfikna ögon och glada leenden, börja utforska denna fascinerande marina värld :-)

Många av er känner mig redan, men kanske finns här några "nya" fakta i denna första lilla introduktion av mig själv som PADI AmbassaDiver: http://diverblog.padidiver.eu/?p=2441







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar