Augusti uppdatering

.
Orust, Sverige, 27 Augusti 2015

Tiden flyger sin väg och vi är redan i slutet av vackra augusti månad. Jag har inte tillbringat mycket tid på internet denna sommar vilket är orsaken till en ganska tyst tid på min blogg på sistone, men här kommer vartifall en liten uppdatering ;-)




.
Vårt pågående filmprojekt är i redigeringsfas och jag vill återkomma med mer information om denna film, som är ett samarbete mellan Crystal Water Film Production och Sveriges Television.

För att ge en liten ledtråd om innehållet, så är vi denna gången ute i fält för att se vilka insatser som görs för att skydda våra hav. Inspelningen av projektet är gjort i våra Skandinaviska vatten, på Azorerna och Medelhavet. Mer om detta i ett senare inlägg :-)








.
Sedan ett par månader sedan har jag en officiell sida på Facebook. Här delar jag uppdateringar från både film- och fotoprojekt, blogginlägg, pågående expeditioner, kommande evenemang etc. Kika gärna in och följ om du har lust!

Du hittar sidan HÄR :-)









.
Om du missade det eller vill läsa den igen, här är en länk till intervjun Drysuitdive gjorde med mig tidigare i sommar:

www.drysuitdive.com/featured-diver-of-the-month-birgitta-mueck

Jag träffade Drysuitdive under Waterproof Expeditions resa till Antarktis mars 2015. Mer om Waterproof Expeditions och våra kommande resor tillsammans lite längre fram :-)





Det var lite från mig i nuläget, men mycket mer att komma lite längre fram när omständigheterna tillåter mig att spendera mer tid i modern kommunikation-son igen.

Avslutar detta lilla inlägg med en bild från en av våra många vackra augustikvällar hemma på Orust vid Svenska västkusten :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar