Merry Everything & Happy Always!

 .


Cayo Guillermo, Kuba, December 2017

Det känns som igår när det började, nu är det redan på väg att finna ett slut. Ett upplevelsefyllt år har det varit!




.
Innan jag hoppar in i nya äventyr och välkomnar ett nytt år, vill jag dela med mig av lite bilder från min senaste vistelse.








.
Efter natursköna veckor bland de många valarna i Nordnorges vinterfjordar, följt av en kort visit i Sverige och Kanada, fick det varmare vattnen norr om Kuba bli den slutgiltiga upplevelsen för 2017.

Också här bestämmer naturens makter våra dagliga aktiviteter...











.
Från sand mellan tårna och salt bakom öronen (för att inte ens nämna hårets oändlösa röra), för att snart igen vara omgiven av snötäckta fjäll och djupa, mytomspunna vinterfjordar... önskar jag därmed dig och dina nära ett, härligt, charmigt och glädjefyllt nytt år!




.

Utforska... Dröm... Upptäck...

Merry Everything & Happy Always!

Ses i 2018 :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar