2,5 min, "Impressions from the Sea"

.

Rhodos, Grekland, 20/4-2012

Nu har jag tillbringat en månad här på Rhodos och blir nog snart förklarad lokalbo... ;)

Med allt från solsken och stiltje, till störtregn och 70 knops vindhastighet, har vädret varit en aning variabelt, men när man älskar naturens krafter och variationer så blir detta bara en extra krydda på det hela... :)

Rhodos hamn är mysig, här har jag den medeltida ringmuren som närmaste granne och det är lätt hänt att jag tillbringar några timmar extra för att utforska öns historia.

Extra spännande är dom underjordiska tunnlarna, under staden, som är ett äventyr i sig! ;)




Närheten till havet och den oändliga horisonten gör lätt att jag drömmer mig ut till havs igen och jag får en stark känsla av att det är något som väntar på mig där ute... ;)






Det är nu snart 11 månader sedan vi lämnade svensk hamn och detta betyder MÅNGA timmars film att gå igenom!

Det är viktigt att vi har en bra överblick över vad vi har på hårddiskarna så långt... Att titta igenom tagningarna gör mig dock inte mindre sugen att komma mig under ytan igen! ;)

Med så mycket inspirerande material kunde jag inte låta bli att redigera ihop en kort snutt från vårt segel- och dykäventyr...








"Impressions from the Sea"

2,5 min, med lite atmosfär från seglingen och mixade uv-bilder från Azorerna, Medelhavet och Röda havet... :)





Länk till YouTube finner Du även HÄR.





.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar