Sjunga med norska späckhuggare

.




.
Jag kommer inte börja skryta om att vara en begåvad vokalist, det är jag definitivt inte... men när jag tar mig en liten trudelutt i min snorkel, då händer magi!

Nedan är en liten GoPro-tagning från Nordnorges undervattensvärld, där mina snorkel-musikaliska färdigheter, ännu en gång, resulterar i nyfiket späckhuggarmöte :-)

I slutet av den i minut långa videon hör man att även späckhuggarna börjar sjunga. Kanske de svarar på mitt blyga sång-försök? ;-)
.

Singing with Norwegian Orcas
I won't brag about being a talented singer... But when taking tune in my snorkel, magic happens!! :DThis little GoPro underwater capture shows how my snorkel singing skills results in curious Orca company yet again :)In the end of the 1 min video, you hear the Orcas starting to sing as well. Maybe they are responding to my shy singing effort? ;)Feel free to share if you want :)
Posted by Birgitta Mueck on Thursday, March 10, 2016

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar