På tur söderut...

.

Landvetter flygplats, Göteborg, Sverige 11/12-2013

Sitter och väntar på mitt flyg. Då vintern har kommit till Svenska västkusten och vägförhållandena inte är dom bästa beslöt jag mig för att ta bussen till Göteborg i god tid. Inte vill jag riskera att missa alla mina flyg!

Med andra ord har jag nu dryga tre timmar till godo på flygplasten och tar tillfället i akt att titta en extra gång på bildmaterialet från vår senaste tur till Nordnorge.





.
Från kyla, snö och mysigt vintermörker blir det snart det motsatta för mig då jag är på min väg till Södra Stilla havet.

24 timmars flygtid via Helsingfors och Tokyo väntar nu på mig och vips kommer jag att befinna mig på andra sidan klotet!




Tid att börja incheckning nu... Dags att säga hej då till underbara Skandinavien, vi ses nästa år!!

Kommande blogginlägg blir från södra hemisfären och korallhavets spännande vatten! Mer från mig snart... :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar